• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Allrafinans, samarbete med vilka banker

Huxfluxx

Viktig medlem
Poäng: 92
Blev medlem
13 Februari 2015
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
28
Poäng
92
Hej! Någon som vet vilka banker allra finans samarbetar med? Mvh
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Hej har aldrig hört talas om dem och hittar ingen tråd om dem här på forumet heller. Står inget på hemsidan om vilka banker de samarbetar med så det enklaste är väl att du kontaktar dem via hemsidan eller ringer dem Lycka till!!
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 823
Mottagna reaktioner
13 071
Poäng
10 087
Med tanke på att övre gränsen är 350000 så är nog inte bank norw med, en mild gissning är att det är ungefär samma gäng som en del andra mindre förmedlingssidor har.
 

Huxfluxx

Viktig medlem
Poäng: 92
Blev medlem
13 Februari 2015
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
28
Poäng
92
Jo förmodligen samma banker som de flesta har. Nej jag har min premiepension eller vad det nu hette där. Dom ringde mig och frågade hur mina lån såg ut osv. Lite därför jag undrade om någon visste vilka banker de har att göra med. Har skickat mail till dom men de har inte svarat än så länge. Får se imorgon om dom svarar på min fråga.
 

Huxfluxx

Viktig medlem
Poäng: 92
Blev medlem
13 Februari 2015
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
28
Poäng
92
Har ringt dom, dom samarbetar med 2st banker Seven day och marginalen bank. Dom sa att dom har specialavtal med dessa banker, (har svårt att tro på det) dom var inte en så kallad låneförmedlare fast dom förmedlade lån? "Vi pratar med banken vilket ger dig större chans att bli beviljad lån till lägre ränta än vad tex lendo som enbart skickar ut UC till bankerna" sa han jag pratade med. Tror jag struntar i allrafinans faktist och kör på lendo senare. Tänkte skriva detta ifall fler undrar något om allra
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp